Štve vás také reklama?
Protože mě už dlouho štvou reklamní bloky, a to zejména ve sportovních přenosech a dobrých filmech, tak jsem začal sledovat reklamu za účelem vysvětlení jejího významu pro život nás všech.
Motto: Reklama je hůl, kdo jí věří, ten je vůl. (upravené české přísloví)
Reklama je zvláštní útvar, tedy spíše patvar, který existuje nezávisle na naší vůli, přání či zájmu o ní. Zajímavé ale je, že ji téměř všichni nějakým způsobem podporujeme, a to jejím placením. Platíme skrytě i viditelně, nákupem služby, zboží, rozsvícením světla, zapnutím varné desky, sezením na PC.
Z vlastní zkušenosti znám dobře také reklamu nechtěnou, a dokonce neplacenou. Už dlouho mně vrtalo hlavou, proč se mi ženská část města, v rozumném věku k mému, zcela vyhýbá a nebo přímo prchá. Pak jsem zjistil že mi moje bývalá manželka udělala právě tento druh reklamy. No, a divte se těm chudinkám že utíkají před agresivním násilníkem, opilcem, vyhýbajícímu se každé práci, bijícímu ženu i děti, prostě vzoru nositele všech nectností na které si se svým poměrně vysokým IQ /32/ vzpomněla. Ano, i takto funguje reklama, tato je ale zábavná, a chrání mě před seznámením se s osobou opačného pohlaví, bydlící v blízkém okruhu cca 25 km od mého města. No neberte to, za ty prachy? Vlastně zadarmo. A na vše ostatní mám EuroCard-MasterCardJ
Když jsem tedy zjistil, že tato neplacená a logicky asi mnohdy nevyžádaná reklama tak skvěle funguje, tak jsem se chopil příležitosti a vyzkoušel to opačně. Na netu jsem ji přihlásil na všechny seznamky a vychválil ji, jako by to byl Svatý Grál a Kámen mudrců dohromady. Prostě ta nejcennější bytost na světě. Byl jsem až tak troufalý, že jsem zabrousil i do cizojazyčných seznamek. A výsledek se nutně musel dostavit. A proto mám neplacenou reklamu ještě raději. Díky mé aktivitě a vynalézavosti, se podařilo ji provdat do Tunisu. Nabízené velbloudy jsem velkoryse odmítnul s tím, že jsem alergik a navíc se bojím zvířat větších než je počítačová myš.
Ovšem smysl reklamy placené, a vypadávající na mne odevšad kam se jen hnu, tak ten mně bohužel poněkud uniká. Např. včera jsem viděl „geniální“ reklamu jedné naší nejmenované banky /KB a.s./, kde se praví:“ Nejím , nespím, ale platím. Jsem totiž vaše platební karta z Komerčky“. To je tedy fakt dílo pro retardované.
Nebo již pokutované reklamy na zvětšení řas. Dámy jistě oceňují možnost zvětšit své řasy 3x, 5x , a nyní už 12x. Což může také znamenat, že mají řasy na čele a 5 cm pod očima. Úděsná představa. Nyní již po udělení pokuty za klamavou reklamu, uvádějí téměř neviditelným písmem:“Tato reklama byla natočena s umělými řasami“. A šmytec! Dámy nebrečte, my muži nechceme 12x větší objem řas, nýbrž konta, chápete to?
Ostatně mnohdy u žen bývá méně spíše více. Např. takový make-up nanášený lopatkou na smetí, nic moc. Nebo stíny nanesené malířskou štětkou a rtěnka s leskem v barvě vašeho auta, tak to také není to pravé.
Ale nechme ženy ženami a zpátky k reklamě. Protože toto nemá být článek oslavující ženy.
Nebo účinnost pracích prostředků, Brefu, různých saponátů a čistících prostředků. To je také zralé na Nobelovu cenu. Prostředky byly účinné, náhle 2x účinnější, pak 3x a já se děsím, kdy použiji takový prostředek na nádobí a ono úplně zmizí, pravděpodobně proto, že již účinek bude 10x vyšší. V tom případě jej zakoupím a použijí na Parlament a Senát, ti lidé když zmizí, tak se ušetří spousta peněz a konečně ta reklama zase pomůže dobré věci.
Pak tady je kategorie reklam, které jsou tak blbé, že jim ani nerozumím. Nechápu na co ta reklama je a co má vlastně prodat? Nechci jmenovat, myslím že si tady každý najde dost vzorů.
A nakonec máme samozřejmě také reklamu politickou. Skrytou či veřejnou, obě dvě jsou stejně vyhozenými penězi. Kdo čte ty bezduché a bezobsažné, stále se opakující politické bláboly, kecy a už dopředu zcela zjevně nesplnitelné sliby? Já ne, ale u mě je to dáno tím, že neumím číst. Co ale vy ostatní? Čtete ty fantasmagorie toho panoptika, sestaveného z nenajedených a hlasitě mlaskajících Otesánků s nižším IQ, ale zato vyšší drzostí než je průměr? Přesto právě tuto reklamu, která je vlastně na nic, platíme my všichni. To mě dost uráží a vadí mi to, vám ne? Ať si to ti dobráci platí ze svého.
Americký prezident také na kampaň musí sehnat peníze, guvernéři jakbysmet. U nás to napočítají nám, a co za tyto peníze máme? Přece jejich naprostý nezájem o nás až do dalších voleb.
Jak říkal náš velikán Jaroslav Hašek:“O svém protikandidátu bohužel nemohu říci nic dobrého“.
Reklama je samozřejmě také v některých případech užitečná. Pokud hledám službu, výrobek či např. dopravní spojení, obracím se s důvěrou na net. Reklamu tam mají snad všechny možné internetové obchody a zatím jsem tam našel téměř vždy to co jsem najít potřeboval.
Raději končím, nechci nikoho unudit k smrti. Nejsem reklama na dámské hygienické potřeby, která také pronásleduje a dokonce snad více mužů než žen?