Naučte se svůj byznys správně propagovat na internetu
Události nedávných měsíců a týdnů přilákaly na internet prakticky každého od dětí po důchodce. Internet se stal po boku televize výhradním zdrojem zábavy a spolu s mobilními telefony základem jakékoli sociální interakce, neboť osobní kontakt zkrátka nebyl možný.
Statisíce lidí navzdory zrušení karantény i nadále alespoň občas pracují z domova, a při té příležitosti se na internetu věnují i nepracovním záležitostem. Proto také na způsobu, jakým se prezentujete na internetu, záleží mnohem více než kdy dříve.
Váš web musí dobře vypadat
Základním stavebním kamenem vaší internetové identity je stále ještě vaše webová stránka, přestože zejména u služeb zaměřených na koncového spotřebitele prim přebírají sociální sítě. Web musí být přehledný, měl by vypadat moderně, a hlavně musí být přizpůsobený pro mobily a tablety. Počet lidí, kteří nakupují přes mobil, totiž neustále roste.
Správně zacílená reklama
Na vaše stránky by měly zákazníky směrovat reklamy. Internet nabízí nepřebernou škálu reklamních formátů, typů kampaní a dalších forem propagace. Od televize, rádia, tisku a dalších médií však internet odlišuje skutečnost, že umí přesně zacílit na libovolnou skupinu lidí. Proto je vždy třeba jasně si definovat, kdo je zákazník, který bude vaše produkty či služby odebírat.
Online reklamy můžete cílit například podle:
- Lokality, ve které lidé bydlí, nebo kde se vyskytují v určité části dne
- Věku a pohlaví
- Příjmů, vzdělání a majetku
- Koníčků a zájmů
Nezapomínejte na remarketing
Remarketing je obzvláště účinná reklamní strategie, kterou byste při svých internetových kampaních rozhodně neměli opomenout. Cílí totiž na uživatele, kteří vaše stránky již v minulosti navštívili. Můžete jim tedy připomenout svoji značku, nebo znovu nabídnout produkt, který už si prohlíželi. Podle statistik jsou remarketingové kampaně výrazně úspěšnější než jiné formy online propagace.